Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

A person does not seek luck; luck seeks the person

Tur att jag kollade på schemat om kvällsfodringar, för det är tydligen jag idag. Jag hade för mig att jag hade den om en vecka. Hade ju verkligen suttit fint om man missar sin första kvällsfodring i nytt stall. Haha så kan det va ;) Red ut på Moa en sväng och skrittjobbade, hon var lite småtittig men hon arbetar alltid bättre när hon är mer vaken. Efteråt fick hon beta en kvart vilket var väldigt uppskattat.

Nu sitter jag här på mitt rum och bara tar det lugnt. Har precis varit ute och springit 5km. Det är sånna här dagar man bestämmer sig för att man aldrig vill springa mer i sitt liv. Det var så jobbigt, alla musklerna i kroppen kämpade emot en. Fattar inte hur det kan kännas så olika att springa exakt samma runda. Vissa dagar känns det som man svävar fram och andra dagar (som idag) känns det som man springer och springer men aldrig kommer fram till dörrren. Aja jag stannar iaf alddig hur jobbigt det än är, envis som jag är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback