Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"My "Once upon a time" didn't end "Happily ever after"

Tänk om det inte fanns sängar? Då skulle man få ligga på golvet och sova. Tack och lov för den som uppfann sängen, finns inget bättre <3 Börjar från början med att berätta min intressanta dag. Åkte till stallet på morgonen för att släppa ut Moa i sommarhagen. Dock så hade arbetarna redan gjort det även fast de sagt att de inte gör det på helgerna. Så åkte hem igen på en gång.

Hann städa och fixa lite innan jag drog till jobbet. Jobbade 2h extra och kom hem vid 7 tiden. Slängde i mig lite lax och for iväg till stallet igen. Muggen är iprincip borta nu, skööönt. Red ut en sväng och mamma och vovven hängde med. Zacke fick fnatt när han fick springa lös på ängen och Moa triggades igång så det blev några bockningar. Annars gick det bra, pigg och glad :) Nu är jag hemma och ska soooovvaaa!!


Suddig bild från idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback