Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

The question isn't who is going to let me its who is going to stop me

*gäsp, *gäsp, känner mig ovanligt trött idag av någon anledning. Men ska snart åka och träna stationer på friskis och svettis så då kanske jag piggnar till. Vad har jag gjort idag dah? Började med att övningsköra med Classe innan skolan eftersom jag började 11. Körde bort mot äkta, farsta och skogås och tillbaka till haninge. Körde ca 1h och 15 min och det gick riktigt bra. Ibland blir det lite mycket att hålla reda på allt men det kommer väl så småningom. Ska övningsköra imorrn innan skolan också. Jag vill ta det där jäkla körkortet så nu ska det hårdköras.

Efter övningskörningen var det skolan och kom hem igen lite innan 3 och gick upp med hunden till stallet. Fixade grejerna och rengjorde Moa som hade rullat sig som hon älskar att göra när det är lerigt. Sen har jag bara pluggat och ätit och nu ska jag snart som sagt åka och träna. Buhu jag vill rida! Jag håller alla tummar och tår och hoppas att det blir goda nyheter på onsdag.


Träning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback