Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Så typiskt!

Hej! Jag är inte död, har bara haft väldigt mycket att göra. Idag hade jag tänkt att rida i ridhuset men när jag väl skulle gå in i ridhuset visade det sig vara föreläsning där så då fick jag rida ut istället. Det går ju bara att skritta så det blev en lugn tur ut. Kallt, blåsigt och mörkt och en tittig häst gjorde väl inte ridpasset till det mysigaste. Innan jag skulle rida och sätta på mig ridstövlarna såg jag att ena strumpan var ut och in och det betyder ju otur. Men jag orkade inte ändra på den och så tänkte jag "äsch får jag otur så får det väl va". Det är sällan de har föreläsningar i ridhuset och såklart var det just det när jag ville rida i ridhuset, kanske var det den där oturen som strumpan gav med sig. Lite komiskt ändå.
Jag börjar känna mig lite smått stressad nu. Innför typ allt. Studenen med biljetter, klänningar, mössa, sen högskoleprovet, annat plugg och prov, söka till högskola, hitta sommarjobb, planera tävlingar you name it! Men det löser sig nog tillslut med allting. Tänk att man snart tar studenten!


En random bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback