Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst"

Redan fredag, sportlovet är ju snart över! Uppdaterade inget igår men red ut en sväng barabacka på Moa sen var jag med några kompisar resten av dagen. Idag var jag i stallet imorse och fixade bara grejerna, Moa fick vila. Har varit på gruppintervju för grönalund i 3h och jag tror det gick bra. Vet inte om jag får jobbet men det kändes OK iaf. Efter det drog jag direkt till friskis och svettis och gymmade en timme och nu är jag äntligen hemma och kan ta det lugnt. I helgen är det ju hoppkurs med bästa hästen min. Ska bli superkul! Träningen imorrn börjar 15:45. 


Hoppkurs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa

Jätte fin blogg ♥♥♥♥♥♥

2012-03-02 @ 21:12:57
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback