Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Growing up is never easy

Jag tror jag kommer få tinitus, iaf som min häst skriker! Men det borde gå över om någon vecka förhoppningsvis. Hon känner sig sååå ensam nör hon lämnar sin kära sommarflock. Även fast hon skrek ganska mycket ibörjan så var hon tyst och koncentrerad på arbetet sen när jag började jobba henne. Red ut och hon var riktigt fin. På slutet jobbade hon jättebra. Imorrn ska jag jobba på donken, det blir min första arbetsdag. Börjar 11:15 och vet inte hur länge jag skulle jobba. Men efter det tänkte jag rida Moa i ridhuset iaf. 

Åååå jag saknar skolan... Saknar att inte varje dag träffa mina kompisar, klassen, saknar att sitta på bussen, ha ångest över prov med mera. Det brukar inte vara så här när man är ledig men jag antar att jag saknar det bara för att jag vet att jag aldrig mer kommer få uppleva det igen. Herregud, känner ålderskris redan nu som 18-åring! Det går ju så fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback