Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

You're everything I ever wanted



Oh yes I love my horse, 

and my horse she doth love me. 
Riding o'er the countryside, 
beneath me my trusty steed.

We ride fast through sunny days, 
for my little mare always enjoys to play.
She may buck and she may rear, 
but never has anything been so dear; 

As the horse I cherish, 
and know oneday shall perish.
I enjoy each moment that we get, 
always pulling gently on her bit.

For my horse is my kin, 
not to be purchased by any bid.
For as a young girl I slept by her side, 
willing to battle any that would cut our tie.

So for now we frolick merrily, 
each day together a special rarity.
Until the day the good Lord calls her up, 
and I must find solace in her son. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback