Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

One more stupid love song, I'll be sick.

Äntligen lite sol och värme! Har kunnat steka en stund i solen. Åkte till Moa senare på EM så man inte behövde rida i värsta hettan. Red i rihuset och tränade framförallt på att få in det där vänstra bakbenet och att hon skulle vara balanserad och bära sig själv. Det blev lite voltarbete, övergångar, skänkelvikningar, ryggningar och rakriktning. Jag tycker det gick bra, hon försöker men det finns lite att jobba med om man säger så. Nu får hon ta och hålla sig frisk och hel, hon behöver jobbas och musklas! 

Lite bilder på min tjockis till häst










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback