Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

“Try and fail, but dont fail to try"

Godmorgon! Skrev inget inlägg igår men orkade inte. Red Moa i ridhuset för första gången efter vilan om man inte räknar med den gången jag skulle sätta igång henne men hon trampa sig själv och fick vila lite till. Iaf så gick det inte så bra haha hon var jättejobbig. Hon bockade inte eller höll på så utan hon var bara allmänt jobbig och gick emot mina hjälper. Men på slutet lyckades jag ändå få till en någorlunda bra trav och galopp. Men orkade inte bry mig så mkt om det ridpasset, vi får bara köra hårt nu så hon och jag kommer igång igen.

Idag ser planerna ut såhär: Morgonfodring (redan gjort), ut med hunden (oxå redan gjort), plugga, kolla på internet ef nya stigbyglar, slänga skräp och köpa torv med Malin, rida i ridhuset med lite små hinder med Malin och senare ikväll köra intervall flex på F&S.


Haha gillar den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback