Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Sjuuk film!

Jag trodde jag borstade en björn när jag gjorde iordning Moa idag. Shit vad hon har blivit lurvig! Klippa??? Stackarn kommer bli dyngsur nu när jag ska köra igång efter hennes lilla vintervila. Malin klipper Moa men hennes maskin är på slipning men den borde väl vara klar snart. Haha aja lite gullig är hon allt iaf. Små friserade henne på lite andra ställen som hovskäggen, svansen, öronen och "skägget". Red ut en sväng, gick ju bara att skritta. Svinkallt och blåsigt var det och knögligt och hårt. Ingen mysig ridtur direkt.

Känns som dagen gått fort idag, inte gjort så mycket. Sov hos Ebba från igår så vi spelade lite kort på fm, varit i stallet, pluggat, upp i stallet igen för att fodra, tränat, duschat och nu sitter jag här. 

Haha jag och Ebba såg den mest sjuuukaste skräckfilmen ever igår. Asså den var helt sjuk. Det handlar om en psykisk man som har som mål att skapa en tusenfoting av människor. Han sydde först ihop tre människor så att munnen skulle sitta fast i rumphålet så att det ihop på det viset. Sen behandlade han dem som hundar. Asså den var så äcklig!


Sjuuk film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback