Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

“Pain is temporary. Quitting lasts forever.”

Vaknade med ryggont imorse. Hade lite ont igår kväll men det var värre imorse. Så struntade i idrotten vilket betyder att jag bara hade en lektion till på 45 min så jag sjukanmälde mig helt från skolan. Kändes onödigt att åka ända dit för att bara ha en lektion, jag kan ändå plugga igen det sen då det var matte. Men ju mer jag har rört på mig desto bättre har det kännts. Har fortfarande ont nu men inte alls lika mkt som imorse.

Har fått lite motion annars idag. Gick upp till stallet och tog med mig hunden. Red ut i 1 h och Zacke fick följa med för första gången. Han skötte sig bra och stack inte iväg iaf. Sen gick jag hem också så Zacke har verkligen fått röra på sig ordentligt och ligger just nu utslagen i vardagsrummet. Jag vill verkligen träna stationer ikväll men vi får se om jag ska träna eller inte. Eftersom det ändå kännts bättre när jag rört mig lite kanske det är bra att träna och jag kan ju köra så mycket jag klarar av, men som sagt vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback