Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"Learn to let go. That is the key to happiness."

Det är dags för fredagmys om det så är det sista jag gör!...
Jag orkar inte lära mig köra bil, seriöst kan man inte bara ta något piller så man kan köra bil på en gång? Skulle var jätteskönt om jag hade körkort just nu. Red ut en sväng på Moa idag också. Red en lite längre sväng än igår. Jag var dock livrädd att jag skulle möta en älg i skogen, jag gillar inte att rida där när det är mörkt och ändå så gör jag det??. De finns vissa matställen för älgarna där så man vet att de håller sig där någonstans. Moa stannade och flåsade ovanligt mycket en gång så jag höll på att kissa på mig, hehe. Jag vet att om vi skulle möta en älg skulle antagligen inte älgen göra nåt men det är Moa jag inte litar på. Hon skulle bli helt galen så skulle jag inte kunna sitta kvar och så skenar hon iväg och springer ut på vägen och skadar sig, det är det jag är rädd för. 

Men vi mötte ingen älg som tur var och annars så njöt jag fullt ut av ridturen. Moa verkar älska snön och tyckte det var kul att komma ut. Superhärligt att galoppera i snön och öka på lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback