Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

En dröm blir till verklighet!?

Red ut en sväng på prinsessan idag. Skrittjobbade henne i ca 40 min med skänkelvikningar halter, halvhalter, öppna, sluta, tempoväxlingar och ryggningar. Hon jobbade på jättebra och skrittade på ordentligt och var fin i formen. Inget bus blev det heller.

Juste, det hände en hel skum grej idag. Igår så hittade jag inte min pannlampa i stallet. Letade lite när jag kom hem också men det skulle vara konstigt om jag hade tagit hem den för det gör jag aldrig. Så jag antog att jag måste ha tappat den. Imorse innan jag vaknade drömde jag att jag hittade pannlampan i en ficka på min reflexjacka. Jag blev jätteglad i drömmen. Sen när jag vaknade blev jag besviken för att den inte var sann. Men jag tänkte att jag kan ju kolla i reflexjackan om den är där men det trodde jag verkligen inte, jag hade ju bara drömt det lixom. Så jag kollade i reflexjackan och tror ni inte pannlampan ligger där. Haha min hjärna måste ha kommit på det utan att jag egetnligen visste det. Det var verkligen skumt! Haha snacka om att en dröm blir till verklighet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback