Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Bara för att jag måste...

Ingen aning om varför jag tycker det är så himla kul att fylla i listor men det ser bra ut i uppdateringen om jag gör det. Så här kmr en tråkig lista som verkar cirkulera runt på bloggarna just nu.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Neej
Vem kramade du senast? - Lilla Zacke
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Hahah neej!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jaa det är jag väl
Har du bra betyg? - Jaa, inte topp men bra.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Yes
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha om jag har.
Har du mobilen på lektionstid? - Jaa men den är på ljudlös iaf ;)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Neej lite hyfs har man ju ;)

FAMILJ:
Hur många är ni i familjen? - 4 men 8 om man räknar med alla djuren ;)
Du bor tilsammans med dina föräldrar? - Jaa
Trivs hemma? - Ja det gör jag
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Hahah hann bara precis utanför dörren när jag var typ 6 år.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men inte slagit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Neej inte vad jag minns
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Haha ja det har jag nog.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Det beror på vilken dag du frågar ;)
Du älskar din familj oavsett vad som händer ? - Såklart!

VÄNNER:
Du har vänner? - Japp
Du brukar vara med? - De gamla vanliga
Vem/vilka var du med sist? - Jaa asså om vi inte räknar med skolan så var jag med Nell sist :)
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja vrf skulle de inte?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Haha neej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nästan
Putar med läpparna på kort? - Haha ibland men inte seriöst
Tar kort på dina bröst? - Nej
Använder foundation på läpparna? -Nej
Super dej packad varje helg? - Naaa that ain't me
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Haha nej
Ditt hår e knallblont? - Nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Neej
Vill du bli kriminell? - Nej inget jag har tänkt på just nu iaf.
Varför gör du sånt här? - Gör vadå?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej det är bara att ringa pappa så hämtar han mig;)
Har du suttit i fängelset? - Neej
Vill du hamna i fängelset? - Neeej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Alltid glad som en solstråle!
När grät du senast? - Det var länge sen
Du har gråtit över en kille? - Nej
Vem bråkade du senast med? - Syrran som vanligt
Har du velat ta ditt liv ? - När man var ung och dum

Intressanta frågor med mycket intressanta svar!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Neej
Vem kramade du senast? - Lilla Zacke
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Hahah neej!
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jaa det är jag väl
Har du bra betyg? - Jaa, inte topp men bra.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Yes
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha om jag har.
Har du mobilen på lektionstid? - Jaa men den är på ljudlös iaf ;)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Neej lite hyfs har man ju ;)
FAMILJ:
Hur många är ni i familjen? - 4 men 8 om man räknar med alla djuren ;)
Du bor tilsammans med dina föräldrar? - Jaa
Trivs hemma? - Ja det gör jag
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Hahah hann bara precis utanför dörren när jag var typ 6 år.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men inte slagit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Neej inte vad jag minns
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Haha ja det har jag nog.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Det beror på vilken dag du frågar ;)
Du älskar din familj oavsett vad som händer ? - Såklart!
VÄNNER:
Du har vänner? - Japp
Du brukar vara med? - De gamla vanliga
Vem/vilka var du med sist? - Jaa asså om vi inte räknar med skolan så var jag med Nell sist :)
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja vrf skulle de inte?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Haha neej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nästan
Putar med läpparna på kort? - Haha ibland men inte seriöst
Tar kort på dina bröst? - Nej
Använder foundation på läpparna? -Nej
Super dej packad varje helg? - Naaa that ain't me
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Haha nej
Ditt hår e knallblont? - Nej
KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Neej
Vill du bli kriminell? - Nej inget jag har tänkt på just nu iaf.
Varför gör du sånt här? - Gör vadå?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej det är bara att ringa pappa så hämtar han mig;)
Har du suttit i fängelset? - Neej
Vill du hamna i fängelset? - Neeej
DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Alltid glad som en solstråle!
När grät du senast? - Det var länge sen
Du har gråtit över en kille? - Nej
Vem bråkade du senast med? - Syrran som vanligt
Har du velat ta ditt liv ? - När man var ung och dum
Intressanta frågor med mycket intressanta sv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback