Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Bygge av ridhus och hoppning

Nu är det verkligen riktig vinter! Svinkallt men vackert. Det håller på att byggas ett nytt ridhus vid ridskolan så idag var det vi privatryttare som skulle hjälpa till där. Så idag har jag spikat lite panel och gjort lite annat med ridhuset. Hjälpte väl till i typ 3h. Det bjöds på lunch och lite fika. Efter det så skulle jag ju hoppträna för Sara men hon kunde inte så jag hoppade själv. Ställde upp några hinder till en bana och skuttade runt. Moa var glad och pigg som vanligt vid hoppning och jag tyckte hon skötte sig fint. Även fast hon hoppar av lite långt eller för nära inpå så klammrar hon sig över iaf. Höjde lite på slutet så banan blev 80-90cm iaf. Sen åkte vi till Ica och handla lite mat och sen blev det duschen. Nu sitter jag här och senare ikväll blir det att slappa framför tv:n och titta på melodifestivalen. Det var min lördag det ;)

Om ni vill ha musik:



Film från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback