Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"As the ocean is never full of water, so is the heart never full of love."

Nu känner jag mig lite lagom tjock med massa tacos i magen. Det har hänt ganska mycket idag. Nell sov hos mig och i fm åkte jag med henne på pay and jump på runsten. De hoppade 80cm och de var jätteduktiga som vanligt. Såg riktigt fint ut. Efter det åkte jag till stallet och fixade alla grejer. Övningskörde sen med pappa och det var ett tag sen sist men det här var bästa gången jag har kört. På kveäälen kom Moas förra ägare Linnea och hälsade på. Hon har inte varit hos oss sen efter sommaren förra året. Hon red igenom Moa ordentligt så Moa fick kämpa på. Nu är jag trött och mätt och ska bara softa framför tv:n en stund sen blir det sängen.

Bjuder på lite bilder från idag :)


Nell och Blackie


Nell och Blackie


Nell och Blackie


Moa


Moa






Moa och jag


Älskar min häst <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback