Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Fettisdagen

Alltid lika skönt att lägga sig i sängen på tisdagskvällarna. Red lektion för Jennie imorse och det gick rikitigt bra. Fick köra lite små volter, förvänd galopp, skänkelvikningar, öppnor, ökningar längs diagonalen. Jag orkar inte skriva någon längre beskrvining utan jag sammanfattar allt positiv och negativt till ett tre ord - det gick bra. Ni får nöja er med det lilla idag. Annars har det varit skolan till halv 5, efter det gymmat till 7, unnade mig sen donken och en semla för det är ju trots allt fettisdagen, pluggade lite matte när jag kom hem, sen var det dags för kvällsfodrningen och nu ligger jag tjock och belåten men samtidigt tränad och utmattad efter dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback