Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Hoppträning för Sara

Moa klipptes idag vilket hon inte var lika glad över som sist. Hennes tålamod var på botten, det kittlades och hon var nog riktigt pissed off efter Malin hade klippt klart. Det var svårt att klippa på slutet när hon krångla så det blev lite hackigt men Malin fixar till det en annan dag. Hoppträningen gick bra även om hon inte var lika mycket på hugget som hon brukar. Hon hade lite humör men hon gav väl igen för att hon var tvungen att bli klippt fast hon inte ville. Även om energin inte var på topp så var hon mer ihop, lyhörd och kontrollerad idag. Vi fick mer flyt än vad vi brukar och sista banan gick jättebra med ett bra flyt och då låg väl hindrena på 80-90. Jag hade sån lust att hoppa högre men som Sara sa så är det bra att sluta där hon tycker det är roligt och lätt. Men till nästa gång kanske ;)

Här kommer film från idag

Om ni vill ha musik:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback