Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Isgata

Rena isgatan på vägar nu! Kan tänka mig att både en och annan människa har gjort sig illa idag. Jag tog mig ut iaf med Moa som inte verkada tycka det var halt. Gick bara att skritta på vägarna men kunde ta lite trav på utevolten. Blev lite lugnare pass och jobbade henne rund och låg. Har haft telefonaudition för Grönalund som resturangbiträde och det gick bra, det var försa gången men hon tyckte jag lät väldigt intressant och nästa steg blir att gå på gruppintervju nästa fredag. Jag behöver verkligen en sommarjobb så de gäller att ligga i nu. Annars har det blivt massa mattepluggande och det ska jag även forstätta med en liten stund nu innan jag går och lägger mig. 

Såg den här bilden på klubbens hemsida från när jag hjälpte till lite med ridhusebygget:


Inte för att man ser så mycket men jag är iaf tjejen med grå halsduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback