Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Hej...

Idag har hästarna äventyrat, det hra lyckas springa igenom staketet och rymt ut. Anna på ridskolan hade sett dom och lyckats fånga dem. Det hade inte sprungit någon längre stans annars vad vi vet, när det hämtades stod Moa utanför hagen och Masal inne i hagen. Det var lite blod i hagen också men Moa hade inget sår och Masala hade bara ett pyttelitet sår nere vid kronan. Kände igenom Moa och kände inget speciellt. Men de var trötta båda två när det stod i stallet så då bestämde jag mig för att låta Moa vila. Det gör nte så himla mycket eftersom hon hoppade igår. Bushästar, men det var ju tur att det inte rymde helt iväg och skadade sig eller nåt. 

Så det blev alltså ingen ridning för min del idag. Men imorrn blir det dressyrlektion för Jennie. Ska åka och träna på friskis nu, det blir stationer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback