Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

You can't put your arms around a memory

Då var man tillbaka till verkligheten igen efter en veckas skönt påsklov. Börjar 11 på måndagar så fick ändå en fet sovmorgon. Skolan bestod av idrottslektion med basket, blev astrött men man kämpar alltid mer när man kan och sista lektionen var matte. Soft dag, I know. Älskar måndagar!

Tog mig sen till stallet och är stolt över minnet. Det är fyra år sedan jag gick den där något slingriga vägen för att komma till kalvsvik och gick vägen bara några gånger då men jag kommer fortfarnade ihåg. Från skolan till kalvsvik tog det väl ca 40 min. Tar först bussen till handenterminalen och sen pendeln till Jordbro. Där ifrån går man ca 20 min och sen är man framme. Väl i stallet mockade jag, pysslade med Moa och gick en promenad med henne. Träffade en del nya ansikten men det kommer jag väl göra några dagara fram över, det kommer nog ta en stund innan man lär sig alla namnen. Men alla är verkligen jättetrevliga här och hälsar och frågar. Efter promenade mockade jag hennes hage. Det var min dag det :)


Undra om Moa saknar Masala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback