Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

With hope anything is possible

Brrrrr så kallt! Har precis kommit hem efter ha tagit typ 20 bussar, okej nu överdriver jag men att det ska behöva vara så krångligt att bara ta sig från tyresö hem till mig. Nu kommer den snart... domen! Snart får jag veta om jag kommer dansa av lycka eller hamna i en depression. Okej, går det inte bra så är det inte hela världen men jag vill så gärna att det ska vara bra nu. Ni får hålla alla tummar och tår för Moa och mig att behandlingen hjälpte och att hon är bra i sina framben. Jag vill sätta igång henne och nå mål, rida och träna! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback