Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Nu är det jul igen, badubajul igen! Eller....? Man kan ju tro det iaf när det är typ 1 dm snö ute när man vaknar. Jag kunde inte direkt njuta av sista morgonfodringen i stallet när det var snöstorm. Inte för att det brukar vara så mysigt att gå upp tidigt men hade det varit fint vårväder hade jag ändå kunna minnas sista morgonfodringen som något mysigt. Idag kommer det att bli lite pyssel med flytten och allt. Åker till kalvsvik så vi är där med Moa vid halv 3. Kommer bli så himla sorgligt. Moa kommer nog sakna Masala också, de har verkligen blivit bästa kompisar. De har ingen anig om att de ska skiljas åt heller, stackarna. Jag flyttar iaf till ett bra stall med trevliga människor (tror jag) och det känns som det kommer bli bra där också. Men det känns ändå jobbigt att flytta, det kommer bli en stor omställning för mig och säkert för Moa också. 


Gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback