Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Hej, hej

Exakt en vecka kvar till vi åker tillbaka till stav med Moa. Sen hoppas, hoppas jag verkligen att hon har blivit bättre och att jag kan säta igång henne. Men jag vågar inte hoppas på för mycket, då blir man så besviken om det inte blir som man tänkt. Jag har varit i stallet nu på morgonen och fodrade, fixade grejerna och tog två flugor i en smäll och gick ut med både hunden och hästen. Zacke ska promt gå precis bakom Moa, det går knappt att få honom att gå när han är i koppel och måste gå bredvid. Svansen åker ner direkt och han tycker inte alls om gå bredvid Moa. Men så fort vi kommer lite svskilt släpper jag honom lös så han får hålla sig bakom Moa. Gillar bara inte när han är precis i hälarna på henne ifall hon skulle sparkas.

Nu blkir det snart att åka till skolan och vid 5 tiden tänkte jag gymma när skolan är slut.

Eftersom ni typ fått sett alla bilder som jag har på Moa kommer här lite bilder från när jag hade min hyrhäst Zantiago :)


Min hyrhäst Zantiago och jag


Zantiago och jag

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback