Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Everything should be made as simple as possible but not simpler

Va mysigt det var att gå promenad med Moa idag.... eller inte. Hon har varit så duktig och och skött sig varje dag när jag har gått promenad. Men idag var det en väldigt, väldigt läskig grävskopa som arbetade en bit bort som skärrade upp hästen. Runt, runt sprang hon mig och höll på. När hon blir rädd vill hon gärna springa nära mig också. Hon drar liksom inte iväg. Hon mer stressar runt mig. Så vi förflyttade oss tillbaka till stallet genom att hon sprang runt i cirklar runt mig. Haha jaja vi kom tillbaka rena och hela iaf ;) Det kommer bli en ren fröjd när man ska börja rida på henne igen ;)


Grävskopor är inte och leka med tycker Moa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback