Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

“Take care of your body. It's the only place you have to live.”

Asså den där listan... aja den får ett litet uppehåll sålänge. Jag har varit på riktigt bra humör idag, vet inte varför men har känt mig glad hela dagen. Efter skolan var jag dukitg och gymmade med Josefin och Sadia. Körde först 20 min på löpbandet och efter det styrke på maksinerna. Sen blev det direkt upp till stallet för att rida ut en sväng. Moa var ritkgit pigg, men på ett bra sätt. Hon var arbetsvillig och gav gärnet även fast vi bara skulle ta det lugnt. Superfin var hon mitt lilla hjärtegull!


“Takcare of your body. It's the only place you have to live.”
"My thoughts are free to go anywhere, but it's suprising how often they head in your direction."

Kommentarer
Postat av: N

sv: TUSEN, TUSEN TACK! jag måste faktiskt hålla me dig, som vi har kämpat! jag blir så stolt över min stjärna, han är verkligen bäst :'D <3

2011-09-27 @ 21:06:25
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback