Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"My heart's a stereo It beats for your, so listen close"

Det var superkul att hoppa idag! Det var typ 2 mån sen senast jag hoppa. Jag och Malin tog fram lite enkelt bara med bom, cavalettibom och två hinder. Moa tyckte det var superkul och sög bra på hindrena. Hon kändes mer framåt en vanligt och jag behövde inte alls driva mycket. Vi hoppade något skutt över 90 på slutet.

Hon kommer lite långt ifrån ibland och blir lite lång men hon bjöd bra och det andra kommer komma när hon blvit mer van. Jag blev iaf jättesugen på att komma igång med hoppningen odentligt. På tis ska jag hoppträna för Annli och vill hinna med en till sån träning innan hopptävlingen den 25:e sep.
Efteråt så stretchade jag och masserade bakdelen. Linimentade även benen och där jag masserade. 

Film från hoppningen idag

Om ni vill ha musik:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback