Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Har fått en del gjort idag

Känns som jag hunnit med mycket idag. Skolan var som vanligt, vi hade maxpulstest på idrotten. Jag var den ända tjejen som var med, elr det var en tjej till men hon fick ont i knäna. Så jag sprag där ensam tjej upp och ner för backen medan de flesta killarna sprang om mig. Känses som jag sprang minst 100 gånger upp och ner, jobbigt var det!

Direkt efter skolan åkte jag och Ebba upp till stallet. Vi red i ridhuset tillsammans med Malin. Vi tog fram 6 bommar och la på böjt spår med kort travavstånd. På längsidan körde vi en studs. Moa var fin i studsen. Även på travbommarna, hade velat haft lite mer piaffkänsla på den dock. Hon var lite trögstartad idag också men hon är fortfarande brunstig så jag antar att det är därför.

När jag kom hem städa jag rummet, duscha, städade i köket, lagade mat och nu pluggar jag samhällskunskap. Visst har jag väl hunnit med en del idag? 



Har inga nya hästbilder jag kan lägga in så ni får nöja er med en random bild från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback