Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

Kör dag 10 på listan nu, så hoppar alltså över 8:an och 9:an då de ändå inte skulle bli någon intressant läsning. Här kommer 10 saker du kanske inte visste om mig:

1. Jag har en katt som heter Paddan.

2. Jag får väldigt lätt skuldkänslor.

3. Jag går bland annat Keramik på individuella valet i skolan just nu.

4. Jag är väldigt målmedveten och har ganska höga krav på mig själv.

5. Jag är ganska aktiv av mig och gillar att göra saker, mår dåligt psykiskt om jag slappar för mycket.

6. Jag gillar att följa typ dockusåpor på tv som t.e.x idol, ensam mamma söker, bonde söker fru, let's dance, halv 8 hos mig m.m.

7. Jag har spelat basket i 7 år på en ganska hög nivå, spelade i Haga haninge men slutade när jag var 14 år.

8. Jag har aldrig varit kär.

9. Jag älskar Sverige, alla högtider och levnadssättet vi har osv. Jag är hemmakär. "borta bra men hemma bäst"

10. Jag älskar att spela kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback