Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Stockholm horse show

Nu är biljetterna för horse showen bokade. Jag och min kära moder ska kolla på dressyren på fm på fredagen och även kvällsprogramet på fredagen. Man fick två biljetter för en om man prenumerar på dagens nyheter, först till kvarn och jag och mamma hann snappa åt oss två extra biljetter. Älskar att gå på horse show, det är en liten tradition man gör varje år. Måste börja spara pengar till shoppingen oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback