Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Ny nosgrimma från Dyón

Nu har det kommit ett nytt träns för dyón för hästar som gapar. Jag är emot nosgrimmor när tanken är att stänga igen käften på hästarna. Gapar hästen så är det något som är fel och då kan man inte tro att problem är löst om bara för att man inte längre ser det. Man bör kolla upp med veterinär och/eller tandläkare för vad som eventuellt kan orsaka att hästen gapar. Dessutom var det här tränset grymt fult enligt mig. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Pillan

OJ!! Vad fult :( Gillar dock inte Dyons tidigare modell heller.. Fin blogg by the way :) Ha det fint! Mvh Pillan

2011-11-02 @ 13:22:27
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

SV: Gick inte att gå in på din blogg så svarar här.

Håller med, verkligen inte min smak. Tack så mkt! :D

2011-11-03 @ 22:32:31
URL: http://megamoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback