Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Laziness may appear attractive but work gives satisfaction.

Moa har vilat idag. Cyklade upp kl 6 imorse i regnet för att ta ut hästarna och fixa grejerna. Längtar tills jag får körkort! Efter det var det direkt till tandläkaren och sen skolan till halv 6 på kvällen. Sen övningskörde jag med Classe ca 1h. Nu är jag hemma och ska ta det lugnt. Bara en dag kvar i skolan och sen är det höstlov! Ska åka till Suvi på sön och ta med mig Moa och hjälpa henne och så ger hon mig lektioner. Kmr vara där tills på tis. Det var ju där jag jobbade i sommras. Ska bli kul att se hur långt de kommit på stallet och allt.


En del av stallgången där jag jobba i somras, tror att det kmr vara en stor skillnad nu när jag kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback