Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"What is a friend? A single soul in two bodies."

Tjo på er!
Red ju ut med Nell i mörkret. Trodde Moa skulle vara pigg och hålla på för hon kändes pigg och lite tittig innan vi mötte Blackie och Nell. Varje gång jag tror att hon kommer hålla på så gör hon inte det och när jag tror att hon kommer vara lugn då tänder hon till och börja bocka m.m. Idag var hon lugn och höll sig i skinnet hela ritten. Nu ska jag läsa lite samhälle och sen ska jag sussa.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: hm.. jag vet faktiskt inte riktigt " / Tyvärr har jag ju ingen egen häst och jag tror jag ska söka ny medryttar häst så det är ju ingen idé att köpa häst grejjor tyvärr :( Det är ju det som är roligast på mässan, det är såklart att det är kul att handla saker till sig själv också men ändå ;) Tror iallafall att jag kan hitta några julklappar där :D

2011-11-24 @ 10:14:57
URL: http://jensenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback