Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"Sooner or later, those who win are those who think they can."

Tävlingen för Nell och Blackie idag gick jättebra. Det kom 2:a i LC:n och 4:a i LB:n, det blev en placering då det var 3 placerade i varje klass. Det var jättekul att hänga med dem på tävling igen, det var ett tag sen sist. Extra kul blir det när det går bra och humöret är på topp. Det gick typ inte att ta några ridbilder då både framridning och tälingen var inomhus och kameran tar bara bra om jag står nära inne. Men det blev lite andra bilder som jag bjuder på :)

























Visst är jag väl bara fööör rolig! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, skön bildserie! :D

2011-11-07 @ 02:31:28
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback