Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Moas halvsyrra.. eller??

När mamma och jag var på Globen Horse show i fredags så när de ropade in Pontus Westegren på hoppbanan så lät det som speakern sa " Pontus Westergen på hästen Camomill som är efter Campari M" Jag och Mamma bara what?? Haha är Moa inne på banan eller? För er som inte vet heter Moa egentligen Camomill och är efter Campari M.

Hästen var mörkbrun som Moa och på längt håll såg de ganska lika ut. Jag var tvungen att kolla upp det på mobilen på en gång. Det visade sig att Pontus Camomill var efter Cameron M inte Campari M. Haha men det var ju riktigt likt. Det var väl ändå bra att de inte är släkt för de gick inte alls bra för dem, de blev uteslutna ;)


Pontus Westergen, vet inte om de är Camomill på bilden men kan vara det.

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar headern nu, suuuper fin!

2011-11-27 @ 21:54:23
URL: http://jensenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback