Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Lördag

Blev inget inlägg igår, hade fullt upp hela dan. Var ju både på fm och kvällsshown på globen. Allt var kul att se. Häftigast var ju Lorenzo med sina sju skimlar, herregud säger jag bara! Fattar inte hur han lyckades få sina hästar att göra allt det där. Köpte lite grejer i annexet. Ett beige/shampange färgat shcabrk, matchade lindor, paddar under lindorna och pikeur ridbyxa. 

Idag var jag på fm med Moa till stav och kollade sadlarna. Dressyrsadeln låg bra, kan stoppas om. Hoppsadeln var lite trång framtill som jag misstänkte. Så hon skulle behöva en lite vidare sadel framtill. Ska kolla lite på internet nu om det finns någon begagnad annars få det bli en ny. Tänkte kolla lite på lippo sadlarna och globus. Annars idag har jag pluggat religion med Ebba och nu ska jag laga mat. Ebba kommer hit igen sen. 

Köpte bland annat ett schabrak som liknar det här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback