Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

“Life is never boring, but some people choose to be bored.”

Har inget att göra så skriver ett inlägg här. Är inte trött så kan inte sova heller. Min dag idag har varit som vanligt, forutom att jag inte har ridit. Skolan började 9 och slutade 15. Lyckades få VG på eng C provet vilket gjorde mig förvånad, känner mig trygg i alla ämnen förutom fysik B och eng C, det är de ämnena som jag kanske bara kommer få G i. Försöker att ha som mål att inte ha ett ända G i något ämne men fysik B är svårt asså. Så det finns nog en stor chans att det spricker där. Jaja vad gör det om hundra år?

Annars har jag mest suttit vid datan idag. Bland annat så har jag fixat bloggdesign åt Nell och sånt tar en himla tid. Timmarna bara flyger iväg. En lite paus blev det dock när jag åkte upp till stallet och tog in hästarna och fixade grejerna. Pappa hjälpte till också så det gick extra snabbt. Imorrn har jag morgonfodrningen och tänkte passa på att rida i ridhuset då också. Sen är det ju globen nästan hela dagen med mammsen! :)


Designen som jag fixade idag åt Nell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback