Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Everyone gets knocked down, the question is: Will you get back up?

Det går inte att gå in på min blogg på google chrome som det brukar göra. Det har blivit något konstigt men ska försöka fixa det. Vet inte om det bara är på min data men tror det är på andras också. Ni med andra nätverk funkar men inte just google chrome.

Kan berätta om ridpasset igår. Red för Jennie och det gick jättebra. Vi körde på samma spår som sist. En del volter, övergånger och förvänd galopp. Moa var jättefin och det går bara bättre och bättre varje gång. Jag red mer än vad jag brukar göra vilket resulterade i att Moa var rundare och mer framme för skänkeln. "Nu dominerar ni på LB klasserarna, nu ska ni bara dominera på LA klasserna också", Jennies kommentar efter dagens lektion ;) Det är att fortsätta jobba på kvickheten, formen och elastiiciteten. Har ridit fyra gånger för henne sen efter sommaren och det känns som vi tar 10 steg framåt varje gång jag rider så det känns super. Skönt att vi kom ur den tråkig svackan vi var i hela sommaren. Det förstörde så mycket kändes det som, men nu är vi på rätt spår igen :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att det går bra nu :D

2011-11-30 @ 19:18:37
URL: http://jensenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback