Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Trevlig ridtur

Alltid lika skönt att lägga sig i sängen med datan. Det härligaste med att jobba är att det är så skönt att ta det lugnt sen. Det har börjat en ny kurs här idag så då får jag äta middag med dem. Suvi gör en jättegod potatissallad varje kurs, måste fråga om receptet sen. Till det får vi grillad kött också. Ska jag berätta vad jag gjort idag? inte för att jag tror att ni tycker det är särskilt intressant men jag själv om 20 år kanske kmr tycka det är kul att blicka tillbaka lite ;)

Iaf så på morgonen var det vanligt stallpyssel, sen promenad med iffi, vattna ridhuset, organisera lite grejer och sen lunch. Efter det tog jag in wirja, fortsatte med att vattna ridhuset, målade lite, hjälpte en tjej med wirja, gick promenad med Caprice. Sen red jag ut med Ursula och vi provade en ny väg. Blåste som attan gjorde det men när vi kom där det var lite lä så blåste det inte alls lika mkt. Vi travade en riktigt långsträcka på en grusväg och den bara fortsatte och fortsatte tillslut så vände vi. Hästarna var riktigt fina och avslappnade och det var verkligen super härligt! Jättefint väder, duktig häst och trevligt sällskap gjorde ridturen riktigt lyckad ;) Efter den ridturen gick jag med caprice igen, fyllde vattenhinkar och följde med kursdeltagarna med hästarna till hagen. Så var dagen slut.

Nu ska jag fortsätta att kolla på parlament avsnitt på youtube har hittat en användare som lagt in typ alla avsnitt som finns så dom går jag igenom en efter en. 



Johan glans är en av mina favoriter i parlamentet. Kolla ända till slutet, sjuukt rolig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback