Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Något jag saknar

Man blir lite avundsjuk när det ända man hör folk säga eller för den delen skriva på sina bloggar om att det varit utomlands och att det var sååå härligt m.m! Det var typ 3/4 år sedan jag var utomlands sist eller var i london förra året över en weekend men det räknas inte som en vecka solsemester och juste var ju i italien med skolan som utbytesstudent också i våras men det räknas inte heller för vi gjorde mest tråkiga grejer haha, det var ju ingen klassresa direkt det var ett skolprojekt :P.

Saknar faktiskt familjens semestrar utomlands som vi brukade göra en gång om året förut. Men mamma och pappa är inte gjorda av pengar och supersnälla som de varit gav de mig en häst istället.  Det är svårt att förstå värdet i pengar ibland när man inte tjänar några egna och ska betala för hem och hushåll. Glömmer bort hur mkt mina föräldrar lägger ut på mig månaden men det är sjuuukt mkt när man har häst. hmm... jag får försöka tjäna lite egna pengar så jag kan bjuda de på en resa, nåt roligt måste de ju få göra någongång ;)



Ja, det här vore väl något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback