Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Hejsan!

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte haft tid eller ork. Men nu tänkte jag uppgradera er lite om vad som hänt. 

Det började en kurs här igår så 4 damer kom hit och det åker hem imorrn. Jag har jobbat på som vanligt med de sysslor jag brukar få göra. Idag red jag lektion och det kändes bra, framförallt i galoppen. Väldigt mjuk och rund var hon. Vi körde lite bakdelsvändingar och i högervarvet var det svårt, jag fick inte igenom ställningen och hade för mkt stöd på yttertygeln. Moa vill gärna skjuta ut baken där men jag fick till det på slutet. Traven på slutet blev också riktigt fin. Mjuk, rund och avslappnad. 

Eftersom jag var dålig på uppdateringen bjuder jag på massa nya bilder iaf :)



Fina Moa





Moa hade äckliga ägg på benen men jag tog bort dem och spreyade pälsglans på så idag hade hon inga iaf.



Haha snygg bild



En av kursdeltagarna som rider Nogge



En av kursdeltagarna som rider Anea



Anea





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback