Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

For your information

Jag får lite ångest när jag tänker på att jag inte badat än på hela sommaren! Eller jag hade vattenkrig någon gång ibörjan av sommaren och så doppade jag mig en snabbis förut på ebbas landställe men det räknas inte, det var så kort stund och man badade liksom inte riktigt. Förut var man ju på stranden hela tiden och badade på somrarna. Förra året badade jag inte heller så mkt. Aja jag får väl tokbada nästa år dah ;)

Ridpasset idga gick iaf bättre än sist. Uppvärmningen gick mkt bättre och jag red på en gladare Moa. Tränade programdelar igen. Det finns en del små saker att träna på men annars kändes det OK. Annars idag har jag mockat, släppt in och ut massa hästar, fyllt vattenhinkar, gått promenader, fodrat m.m. 

Jag är sååå fruktsugen just nu, frukten och grönsakerna har varit slut hela veckan. Jag får jätteäcklig smak i munnen och så blir jag konstant törstig om jag inte äter frukt elr grönsaker, haha jag vet jag är konstig. Sen har jag bara kvar polarbröd eller knäckebröd till frukost så jag äter endast mackor till frukost och familjen hemma som vet vad jag annars äter till frukost förstår nog vilket problem jag har nu. "frukost är dagens viktigaste mål" (jag äter annars musli med fil, äggröra, frukt och macka) haha jaa jag är bortskämd med maten och jag klarar snart inte av någon mer studentmat!! haha skämt o sido men nog skulle det va gott med tex laxfilé med bönsallad och potatis i ugn  ;)



Bilderna tagna här ifrån

Ugnsbakad lax med parmaskinka och mozzarella med enkel grönsallad

Mamma! det blir lax när jag kmr hem så du vet ;)



Och till efterrätt kör vi pannacotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback