Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Det blir inte alltid som man hade tänkt mig

Ouff!! Herregud säger jag bara, vad var det med mig egentligen. Jag, Jessica och hunden fick skjuts upp till stallet och där lunchade jag och fixade grejerna som planerat. När vi började gå hem så började jag få lite ont i magen och mådde illa. Det tar ca 30 min att gå hem och ju mer vi gick dessto värre mådde jag. När det var ca 100 meter kvar började synen bli sämre, det flimrade, jag hade skit ont i magen och mådde jätteilla, jag trodde jag skulle svimma!

Jag gick direkt och la mig när jag kom hem och tror aldrig jag haft så ont i magen i hela mitt liv. Jag låg verkligen och kved där i sängen. Jag tog en alvedon och efter kanske en halvtimme måste jag ha somnat för vaknade igen och mådde mycket bättre när klockan var 3. Så jag sov typ i 2 h. Jag mår mycket bättre nu men valde att låa Moa vila ifall jag skulle få något återfall, haha konstigt. Så nu har jag varken ridit eller tränat som jag hade tänkt. Men åker till farmor och Classe iaf ;)



Haha typ jag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback