Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Lista 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja bodde helt själv i en stuga i typ 5 veckor!

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg ifall jag hade något nyårslöfte..

Dog någon som stod dig nära?
– Nej ingen som stod mig nära.

Vilka länder besökte du?
– Italien.

Är det något du saknar från år 2011 som du vill ha år 2012?
– Hmmm inte som jag kan komma på just nu.

Finns det något du inte kommer att glömma från 2011?
– Sommarjobbet jag hade hos Suvi, att bo själv i stugan där och massa annat. Moas och min andra dressyrtävling där vi kom 6:a. När Ebba och jag sjöng "I had the time of my life" när vi rensade potatis när vi jobbade på Öknehults ridläger. När vi köpte transporten.

Vad var din största framgång 2011?
– Tävlade ju knappt nåt men vi kom 6:a av 40 startet vilket gjorde att vi blev placerade på Moas och min andra dressyrtävling. Det ska bli mycket mer tävlingar nästa år.

Största misstaget?
– Att Moa gick ner i vikt under sommaren.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Sjuk men inte skadad.

Bästa köpet?
– Massa hästgrejer.

Vad spenderade du mest pengar på?
– Säkert hästgrejer.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
– Jaa

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
– I had the time of my life, fest hos mange, under the coconut tree.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– I was happier för jag fick dela året med en vädligt speciell häst :)

Vad önskar du att du gjort mer?
– Tränat mer under våren och ibörjan av sommaren

Vad önskar du att du gjort mindre?
– Ätit mindre under våren och ibörjan av sommaren haha jag var en riktig tjockis :P

Hur tillbringade du julen? –
Med släkten i strängnäs.

Blev du kär i år? – Nope!

Favoritprogram på TV?
– Haha typ ensam mamma söker :P

Bästa boken du läste i år?
– Någon engelsk bok

Största musikaliska upptäckten?
– Fest hos mange som är så dålig att den är bra.

Något du önskade dig och fick på julafton?
– Fick bra sånt jag önskade mig hösegel och smink typ.

Något du önskade dig men inte fick?
– Uvex ridhjälm

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
– Jaa, jag hade väl släkte här hemma och så red jag väl.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Jaa massa grejer.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011?
– Hmm kanske tightare kläder än vad jag har haft de andra åren.

Vad fick dig att må bra?
– Min kära söta häst

Vilken kändis var du mest sugen på?
– Hmm kanske Taylor Lutner

Vem saknade du?
– Ingen

Hittade du någon ny favoritmaträtt under året?
– Jaa eller ingen rätt bara världens underbaraste sås!

Hur skulle du sammanfatta ditt 2011 med 3 ord? Positiv, tjock på vårterminen och halva sommaren sen gick jag ner och blev smal igen, roligt, jobbigt. 3 ord??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback