Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Hoppas ni hade en trevlig julafton!

Hoppas alla hade en trevlig julafton igår, det hade iaf  jag. Jag firade med familjen och släkt i strängnäs. Jag fick lite grejer som hösegel, sporrar, en del smink, biokort, hårinpackning, en termins träning på F&S m.m. Moa fick vila på julafton men idag red jag och då red jag ut en sväng med Malin. Det gick nästan bara att skritta men vi skrittade ganskar askt i ca 1 timme så det fick röra på sig iaf.


Zacke


Massa mat


Jag och tröjan jag gav till mamma


Zacke med fin rosett


Sören, Annica och Krister




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback