Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

"Bättre pissa i stuprännan, än stupa i pissrännan"

Dan för dan föra doppardan, blev det rätt nu? Är man hästtjej spelar det ingen roll om det är skola eller lov, man får nästan aldrig sovmorgon. Hade utsläppet imorse och det gick ju extra snabbt eftersom inte Nanda var där. Har städat rummet, badrummet och damsugit lite här och där. Sista julklappen slogs också in. Fötterna har fått lite fotvård. Det känns som jag hunnit massor fastän klockan nu bara är 10. Tänkte gå upp till stallet vid halv 1 tiden och kl 14 ska jag och Malin rida för Jennie.

Glömde att säga att för exakt 3 dagar sedan har jag haft Moa i ett år. Tiden går fort när man har roligt!



Moa för ett år sedan när hon precis kommit till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback