Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Lista sommaren 2011

 

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Bott själv i en egen stuga i massa veckor.

Vilka länder besökte du? Inga :(

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? Massa dressyrlektioner med Moa.
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? Jag suger på att komma ihåg datum.

Största misstaget? Har inte gjort några stora misstag den här sommaren.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej eller jag blev magsjuk när det var 2 dagar kvar på sommarlovet.
Bästa köpet? Har inte köpt så mkt men det var väl ett pannband till Moa som jag köpte på Horze.

Sommarens väder? lite upp och ner

Vad spenderade du mest pengar på? Hahha på Moa

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? När det gick riktigt bra när jag dressyrade med Moa :P

Sommarens låt? Hmmm... vet faktiskt inte.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Jag har nog skrattat mer under tidigare somrar men jag var inte ledsnare för det.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Solat och badat

Vad önskar du att du gjort mindre? Målat, inte för att jag målade så  jättemycket men jag suger på att måla och dessutom har jag mer färg på mig än det jag skulle målat ;)

Hur tillbringade du midsommarafton? Med familjen på landet :)
Sommarens favoritprogram på tv? Hade inte tid att kolla på tv!

Böcker du läst den här sommaren? Haha inga även fast jag lovade mig själv att jag skulle läsa mer.

Största musikaliska upptäckten denna sommar? Att Håkan Hällström har gjort ganska bra låtar. Har typ aldrig lyssnat på hnm förut men hade massa gamla låtar på min mobil sen syrran hade den och då bla låtar med Håkan Hällström och jag tyckte dem var riktigt bra.

 

 

Något du önskade och fick? Åka till Liseberg och som tur var har man en sån underbar vän som bjuder med än dit!

Något du önskade dig men inte fick? Åka till landstället i Småland, hann inte med det :(

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Jag gjorde nog inget speciellt, tror jag åkte upp till stallet.

 

 

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja, vi brukar göra något tsm i familjen. Typ åka någonstans men det blev inte av det här året.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? Jag har mest haft ridkläder och arbetskläder på mig, haha.

Sommarens hetaste? Hetaste vaddå?

Sommarens bästa tillfälle? Hmmm, jag vet inte antingen Liseberg eller midsommar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback