Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

En lärorik sommar

Då var det sista hela arbetsdagen som jag är här. Imorgon åker jag ju och det blir väl vid 2 tiden. Just nu är jag väldigt trött och det är nog på grund av vädret. Kan det kännas mer höst? Sommaren är slut, jag har jobbat färdigt för i sommar och på onsdag börjar skolan, sad but true. Det nalkas mot jul, haha nej men tiden går faktiskt jäklikt fort.

Undrar vad jag kommer minnas av sommaren 2011? Kommer det vara när jag, Jessica och Linnea åkte till lyckan och tog massa fina kvällsbilder vid sjön eller när Ebba och jag sjöng "I had the time of my life..." när vi skalade potatis till 60 pers? Kanske kommer det va när Nell och jag fick motorstopp med moppen och fick gå hem i regn och jag hade byxorna bak o fram? Tiden jag har jobbat här eller när jag och några kompisar doppade ballerina kladdkaka i mjölk på bussen? Haha jaa vem vet, nu kommer jag ihåg nästan allt, vi får väl se vad som stannar och vad som går ;) Det har inte blivit mycket sol, bad, strand och bara chilla den här sommaren. Även om det inte känts så "semestrigt" alla gånger så har jag ändå lärt mig en hel del, framförallt att ta eget ansvar och stå på egna ben. En lärorik sommar är vad jag skulle sammanfatta sommaren 2011 för mig.



Learn as much as you can while you are young, since life becomes too busy later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback