Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Sista dagen på sommarlovet

Skönt, idag mår jag mycket bättre. Jag fick ont i magen efter frukosten men det har gått över nu. Jag åker med mamma till farsta och kl 10 ska jag klippa mig där. Jag vet inte vad jag ska göra under tiden bara, centrum öppnades inte förrän 10. Efter jag har klippte mig tänkte jag kolla lite snabbt i centrum, behöver bla ett par jeans. Jag cyklar upp till stallet i em och då tänkte jag rida ut. 

Sista dagen på sommarlovet, men jag är inte lika ledsen som jag brukar över det. Jag fick den ångesten för några veckor sen konstigt nog så egentligen känns det redan som skolan börjat och att sommaren varit slut för länge sen. Det är bara någon månad kvar tills jag blir 18, så nu får jag njuta av den lilla stunden jag har kvar som "barn" för den börjar det verkliga livet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback