Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Magsjuk

Usch jag spydde i natt. Jag försökte verkligen hålla mig då jag hatar att spy men tillslut fick jag så ont i magen och jag kände hur spyan kröp närmare halsgropen. Haha trevlig information jag ger er men efter jag spydde mådde jag bättre. På morgonen fick jag ont i magen igen och mådde illa och det är så jag känner mig just nu. Mamma hade också ont i magen så vi tror att det var något vi åt igår. Malin var snäll och fixade mina grejer imorse och släppte ut Moa. Jag hade tänkt skritta ut på henne idag men jag orkar nog bara åka dit och ta in henne och borsta lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback